måndag 11 november 2013

Inkommet svar

Det kanske finns någon som undrar över svar på mitt mail, som jag lade in som citat i gårdagens blogginlägg. Svaret kom i dag. Det var positivt att det kom snabbt, men jag hade inte väntat mig något mer i sakfrågan. Vi får se om det på sikt blir något resultat i sak.

KALLES DILL 24X190 G
Reklamation nr: 2013 - SE14967

Hej Daniel,

Tack för att du hörde av dig angående Kalles® Dill Kaviar.

Det är väldigt viktigt för oss att du som konsument har hört av dig med dina synpunkter. Därför sätter vi stort värde i att du har tagit dig tid att kontakta oss. Dina synpunkter kommer jag att föra vidare till produktansvarig.

Du är alltid välkommen att höra av dig till oss. Vi hjälper dig gärna.

Med vänlig hälsning

Procordia Food AB Konsumentkontakt

[personlig underskrift]

Abba Seafood, Frödinge och Procordia är sedan 1 juli 2013 ett gemensamt matföretag under namnet Procordia. Vi tillagar mat och dryck med kärlek och omtanke om människor, hav och miljö. Våra varumärken är Abba, Kalles, Frödinge, Felix, BOB, Ekströms, Risifrutti, Grandiosa, Önos, Mrs Cheng’s, Kung Gustaf, FUN Light, Grebbestads, JOKK, Den Gamle Fabrik, Ejderns, Svennes, Hållö, Lucullus, Limfjord, Liva Energi och Paulúns.

Inga kommentarer: