måndag 13 september 2010

Gästkampanjare

Tisdag, onsdag och torsdag i denna veckan är jag bortrest i tjänsten. Vissa personer som planerar in viktiga och långa möten med övernattning, som jag har på arbetet från onsdag till torsdag, har uppenbarligen ingen känsla för att deltagarna kan vilja vika denna veckan åt valrörelsen. :-)

På tisdagen är jag på min arbetsgivare Transportstyrelsens Solnakontor. Jag kommer att sova över hos min bror i Hässelby i Stockholm och tar då chansen att gästa hans moderatförenings kampanjer där. På så sätt hoppas jag ändå dra något strå till stacken för valsegern på söndag. Det kan också vara bra att se andra föreningars kampanjer och utbyta erfarenheter på plats. Det kan hända att jag uppdaterar min blogg under min bortavaro med mina erfarenheter från kampanjer i Stockholms stad.

Inga kommentarer: